15 June 2011

Terima Kasih My Followers!!


Assalamualaikum.. Selamat pagi semua.. Pagi ni nak wat entry pendek je coz keje agak byk ari nie..

Hmm, Alhamdulillah la.. bukak blog ari ni tgk follower semakin bertambah.. da sampai 1000++ da pun.. Syukur alhamdulillah.. Sejujurnya tak pernah terlintas di fikiran aku utk menulis blog dgn meraih ribuan follower.. Yea.. Fokusku hanya nak menulis & jauh di sudut hati m'harap ada insan2 yg sudi m'baca.. Kamu jgk begitu kan??? Tiada penulis yg tdk m'harapkan pembaca membaca tulisannya.. Coz setiap tulisan adalah utk dibaca.. Itu lumrah.. Tp kalau org x nak baca tu nak wat camne.. Terima je la kan??

Lagipun, aku sedar, blog aku ni xde apa pun.. Juz minat utk menulis tu je yg menarik aku ke sini.. So, terima kasihlah atas sokongan anda semua.. Aku sgt2 menghargainya...

P/s : Buat Alya Esprezzo - Tahniah, anda adalah follower bertuah yg memegang no 1000.. xleh hadiah apa2 pun, juz ucapan JUTAAN TERIMA KASIH je..hehe.. Juga kpd Misz Ayu kita ni - Tahniah coz no awk cantik 1010 tu.. hu3..TAHNIAH2.. THANKS semua.. :)


12 comments:

misyamissyou said...

wah..ramai tu..keep up blogging ya! :D

Misz Nuriz said...

misyamissyou,
blog lain lg ramai sebenarnya.. anyway, thanks yea..:)

Botak said...

bangga siot ramai follower., kehkehkeh.. :P

Sharif Dez said...

Seribu sudah.. Banyak tu.

blog sharifdez

tomato said...

wahhhh kongrets nuriz ! keep blogging ^^

Bro ahmad said...

tahniah,,blog picisan ni rasanya susah nak sampai tahap tu,,,

Misz Nuriz said...

Botak,
bangga la seposen..hehe

Sharif Dez
xde la byk mana pun..org lain lagiiii byk...

Tomato
thankss...u too... :)

Bro Ahmad
time kasih..x mustahil pun bro.. insyaallah..

~Nanie@InTaN~ said...

congrates....;p

shameel Iskandar said...

Tahniah dari saya. Teruskan menulis krg kita menulis utk berkongsi pandangan dan pemikiran. Sama ada org nak baca atau tidak, terserahlah.

Misz Nuriz said...

Nanie@intan
tq dear.. :)

Shameel,
yea..sokong sama sekali...btw, time kasih yea.. :)

Belleza~ said...

ramainya follower tiewa!
tahniah tau. pandai tulis belog,ramaila org yg follow.entry penuh isi.heheh

Misz Nuriz said...

Sue,
xde la ramai mana pun..
btw, time kasih yea..
eh xde la sue..blog cik sue lg berisi..blog ni juz blog picisan je..tulisan2 kosong..hehe

Related Posts with Thumbnails