29 June 2011

KebesaranMU..

Selamat tengahari semua.. dah lunch??? Opps, puasa yea.. hehe.. sori.. selamat berpuasa..

Hmm.. ari ni aku nak share lirik lagu yang sangat menyentuh hati nie.. Sebelum tu aku nak tanya, korang tgk sinetron CINTA DAN ANUGERAH tak?? Ala yang tayang kat TV9 tu??? tengok tak?? tak tengok??? Aku pun tak tengok sebenarnya.. hehe

Tapi, aku bukan nak citer pasal citer dia.. tp pasal lagu ost dia.. Korang penah dgr tak??? Best la lagu dia... Sedap didengar.. tambah2 bila hayati bait2 lirik dia.. Waduh, menambahkan kesyahduan sih... Eh lupa lak nak bagitaw, tajuk lagu dia KEBESARANMU nyanyian Kumpulan ST 12.. Tak taw pulak aku kumpulan ST 12 ni ada nyanyi lagu2 ketuhanan.. yang aku taw lagu PUSPA n AKU MASIH SAYANG yg femes tu..hihi..

Apapun, ni aku share lirik lagu dia... Bukan utk dibaca tp dinyanyi n dihayati.. :)

ST 12 - KebesaranMU

Kau tempatku mengadu hati
Memberi segala hidup
Dunia dan seisinya milik-Mu
Mencintai-Mu sejati..

Ku manusia yang penuh dosa
Berharap ampunan-Mu
Lihat di langit kesempurnaan hati-Mu
Kau cinta pertama dalam hidup..

reff:
Allahu Akbar Maha Besar
Memuja-Mu begitu indah
Selalu Kau berikan semua
Kebesaran-Mu Tuhan..

repeat reff [3x]

Kebesaran-Mu Tuhan...

p/s : Kalau nak dengar melalui youtube, boleh klik sini yea.. Saja aku tak nak share video kat sini.. tak larat nak tunggu loading.. Semoga terhibur.. :)

8 comments:

Srikandi Bonda said...

saya peminat setia sinetron ini.. lagu jugak! ^___^

Misz Nuriz said...

amboi yun..
lama x menyinggah blog i yea..
ingatkan lupakan i da..hehe..
owh peminat setia..
hmm, entry ni utk anda la yea.. :)

Merpati Puteh said...

euw...
dop rjin tgk pom..huaaa
kol brp cite tu?

Misz Nuriz said...

Aloh la kak dio..
cito ni abih lamo hekdoh doh..
siap ulang balik doh loni..hehe
xpo la xtaw gak..
wat lolok taw ye..
meh dgr lagu ost dio meh..
best.. :)

Anak Wak Mail said...

minat gak cerita cinta dan anugerah ni..tapi ending dia aku tak dapat tengok..haha

lagu2 ST12 best kan..=)

Misz Nuriz said...

Anak Wak Mail,
Owh ye ke??rugi laa..hehe
tp rasanya citer ni ada ulangan la skrg, tp x ingt waktu bila..
em, best2.. :)

HonEyBuNNy said...

kejap2....

nak layan lagu neh....nak layan la cerita neh bila cuti neh...hehe

Misz Nuriz said...

Ila,
layannnnnnn... hik3

Related Posts with Thumbnails