20 June 2011

Bila hati berbisik..

Hari demi hari berlalu..
Membawaku semakin hampir dgn mu..

Benar..
Kedatanganmu sangat ku nanti..
Kehadiranmu membawa seribu erti..
Tapi..

Apakah aku benar-benar bersedia bertemumu nanti???
Kerana aku sedar..
Pertemuan denganmu bukanlah pertemuan sehari-hari..
Bukan jua pertemuan yang selalu aku kecapi..
Tetapi pertemuan denganmu adalah pertemuan yang paling indah pernah aku miliki..
Dan takkan aku lepaskan sekali-kali...

Mungkin kata mereka,
Kamu akan kembali lagi..
Yea.. memang aku tak nafi..
Tapi, adakah aku masih berpeluang bertemumu lagi???
Sedangkan aku tidak pernah dijanjikan pertemuan itu..
Kerana usia hayatku hanya Dia yang tentu..

Namun,
Jauh di sudut hati..
Hati kecil ini berbisik

"Sungguh aku benar-benar tidak sabar bertemumu TAMUKU..."

10 comments:

EiZaRaZiErYa said...

nak menyampuk ni~ eheheh~ yaaa~ berdebar2 menanti harii lebaran~ eh...silap3~ ramadhan~ ehehe..wink3 >_<

Misz Nuriz said...

hehe..nyampuk je..
eh2, ley silap lak..haha..
2,2 kita tunggu yea..:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga ramadhan kali ni lebih bermakna dan bermanfaat daripada ramadhan lepas..amin

Misz Nuriz said...

Hawa,
Aaminnn..Mudah-mudahan..:)

NM02 said...

arrr.... puasa ganti lagi lima hari...... nafsu makan semakin menjadi2 ni

Misz Nuriz said...

NMO2,
keh3..sabo je laa..:)

waRDah a.k.a QiQi said...

subhanallah... indah.... :)

Misz Nuriz said...

wardan a.k.a QiQi,
hihi..xde apa pun..
juz karya picisan nie..
anyway, thanks yea sudi komen..:)

Belleza~ said...

sekejap je kan dh nak puasa.

rasa macam baru je lagi puasa tahun lepas :)

Misz Nuriz said...

Sue,
a'a..sekejap je masa berlalu..
sedar x sedar da nak puasa balik da..
hmm, camtu la kehidupan..

Related Posts with Thumbnails