27 December 2010

Berakhir jua..

Assalamualaikum semua.. hmm, baru ku perasan, blog ni da lama x update upenye.. keh3.. sori yea, buzy sket.. biasa la..

Ha, mesti ari ni ramai blogger2 and reporter2 newspaper dok tulis pasal bola kan??? ki3.. da agak da.. maklumlah Malaysia menang besar smlm.. 3-0 tu..


Ari ni aku bkn nak citer psl bola pun.. juz nak fokuskan kpd kesinambungan entry di bawah ni je.. hehe.. sila2 lihat entry di bawah dulu baru anda mengerti..

Hmm, semua da sedia maklum, program feveret aku, x lain x bukan, IDOLA KECIL da melabuhkan tirainya utk musim ke-3 ari sabtu ari tu.. so dgn itu, lahirlah juara baru menyambung tradisi senarai juara2 t'dahulu yg dibarisi oleh WADA dan DAYANA..



Aku malas nak tulis panjang2 sebenarnya.. So, utk memendekkan cerita, sekalung tahniahlah aku ucapkan kepada para pemenang, iaitu adik HARRIS yang telah b'jaya dinobatkan sebagai juara IK3, adik PUTERI yang m'dapat tempat kedua dan adik BALQIS, org Ganu kiter yg cute tu m'dapat tempat ketiga..

Adik Harris



Adik Puteri


Adik Balqis

Syabas kpd semua.. sememangnya usaha mereka selama ini m'buahkan hasil.. TAHNIAH!!! Kepada penonton2 setia program ni, sama2 la kita tunggu musim seterusnya yea.. hehe...

p/s : suka bila dpt lihat peserta feveret, adiba n farra kat atas pentas.. t'ubat rindu akhirnya.. kekeke..^^


6 comments:

[s][u][e][h][a][n][n] said...

time WADA n DAYANA jer tgk..musim ni tertinggal la :(

misz nuriz said...

k'sue,
ye ke???
ishk3..rugi tul..hehe
best taw..kakaka

Zaidah said...

tertidurlah hari tu....huhuhu

Misz Nuriz said...

zaidah
kekeke..
t'tidurlah plk..
xpe2..janji skrg da taw sapa yg menang yea..

ahsfantasy24 said...

peace...!

hehhe suke ag IK msim ke2..
^^,

Misz Nuriz said...

ahsfantasy24
ki3..
a'a.. musim kedua best..
musim yg ni bole la..
sekadar hiburan..

Related Posts with Thumbnails