05 May 2010

Ku temu jawapan..

Assalamualaikum.. korang apa kaba??? moga chat2 belako la yea.. hi3.. Ntah mengigau apa aku ari nie nak menulis lak.. selalunya aku menulis gak, tp juz sbg intro je la sbb kalut nak letak benda lain sebenarnya..

Tp, ari nie aku nak menulis yea.. sila jgn cakap aku buang tebiat.. hi2.. walaupun jarang2 sekali ia b'laku, tp yg pasti apa yg aku sedang tulis nie lahir tulus dari isi hati aku..wa3.. nie, actually camnie citer dia.. sejak 2,3 menjak nie, aku rajin la jgk jenguk2 blog aku punya trafik... dlm dok t'jenguk2 tu, aku m'dapati 1 kemusykilan la yg buat aku t'tanya2..

Mana x nye, sekarang kebanyakan visitor yg lawat blog aku datangnya dari 1 link nie..
http://www.myinternet.com.my/ bkn sume la, tp kebanyakan.. mula2 tgk, biasa je la kan.. wat2 x taw je.. cee.. tp, bila da ramai dtg dari link yg sama, ishk agak menimbulkan kemusykilan la pd diri ini..

Maw x t'tanya2 kalau traffic dari link tu sebanyak nie utk minggu nie.. org lain bkn maen ciput ag.. dia je m'dadak2 naiknya..


So, t'gerak la ati aku utk m'klik'kan diri kat link tu.. klik punya klik, nie yg aku jumpa...


Pastikan mata anda fokus kpd p'kataan blogger of the week n gambo rama2 itu yea..;p

Nak tgk lebih dekat ke??? x menyesal eh?? nie haa.....


He3.. x sangka lak pihak web nie sudi selitkan link blog aku kat dlm nie.. yea la, blog aku ni bkn ada apa pun.. x seberapa je.. follower pun baru m'cecah 378 orang setakat nie la.. x macam blog korang.. hebat2.. (ayat merendah diri).. apa yg pasti, nie bkn salah aku.. aku x t'libat n aku jgk x b'tanggungjawab atas hal ini.. hi3.. mungkin jgk pada minggu2 seterusnya, blog korang lak t'pampang kat cni.. sila jgn don't wori tp be hepi selalu yea sume...hua3...

So, t'jawab dah la p'soalan yg da sekian lama b'main2 di benak ingatanku nie.. sampai kan nak wat keje pun x aman dok t'ingat ke benda nie.. tp, alhamdulillah la.. sume da setel.. suka2.. sedikit m'beri semangat la utk aku terus b'blogging nie yea..

Dah la tu.. x nak melalut pjg2.. sbg penutup entry ari nie, aku nak bagi 1 pesanan khidmat masyarakat kat korang sume yg x lain x bkn b'bunyi "sila2 jgn jemu melawat aku di cni yea.... hu2"

Da abis da.. tu je... jumpa lagi.. :)



18 comments:

@n9e7o said...

GEMPAK!ada bakat tuk jadi blogger of the month plak pas ni

mama affan said...

x jemu..huhu..

.::WaNiE::. said...

good good !!

Misz Nuriz said...

apai power,

he2.. byk la blogger of the month..
blogger of the week tu pn x leh terima kenyataan ag tu...

tp, xpe la.. ada jgk yea org m'hargai..hik3:)

Misz Nuriz said...

fikaryna,

tq2.. sbb x jemu m'jenguk blog yg ntah hapa2 nie..hi3

i pn x jemu jnguk blog u taw..:)

Misz Nuriz said...

sis wanie,

yup..
good2 jgk for u..
sbb nama u ada kat carta atas nu..
hahaha..

u antara penyumbang t'besar blog ini..
tahniah n tq byk2 yea..:)

*iehalovesyou~ said...

fuyoo...fofularnyer blog kamu :)

L.Lawlett said...

blog ni bagus lah tu
ramai follower
blog saya 100 lebih je . lagi skit .main dah lama
.haha nice blog anyway. and lagu sedap

Misz Nuriz said...

*angelfromthedark~

ish, xde la..
blog sy sama je ngn blog kamu2 sume..

xde maknanya la fofular..
blog ni x layak pun utk p'kataan tu..

blog lain lebih3 layak.. kan3???

Misz Nuriz said...

L.Lawlett

ish..kat mna bagusnye..
biasa2 je..

baru 3 ratus lebey la
org lain ribu riban da follower..

diorang lagi bagus..:)

Unknown said...

Wow!bestnyer awak..blog awak telah dihighlightkan dalam web tu..congratz!thanz sudi lawat blog lepat..tq

ILA HonEyBuNNy said...

Wah tahniah....blog nie sgt hebat...

Misz Nuriz said...

Lepat Pisang,

ala, apa yg bestnye.. biasa2 je..
tp alhamdulillah la..
sekurang2nya dpt la jgk glemer utk seminggu..
kan3??? hahaha..

tq gak sbb sudi lawat n follow blog nie..
lenkali lawat lagi yea.. jgn segan2..:)

Misz Nuriz said...

HoneyBuNNY,

eh, x de hebatnye la..
blog u lagi hebat..

anywy, tq sudi singgah n follow yea..
jasa anda amat dihargai..:)

Fane Davis said...

hehehe....ya.ya.buat muka tak tau malu dlu...
nak menyampuk ne...

congratz ya!!!i da follow u...
sekalian entry pun best!!
keep it up...

Iznie said...

wah..best nyer... :)
hehe

congrats2..
t jadi blogger of the year ek...

Misz Nuriz said...

Fane Davis,

ha2.. sila2 menyampuk.. jgn malu jgn segan yea..
ok, tq..tiewa pn da follow ur blog..

time kasih byk2..
u pun teruskan b'blogging yea..
sama2 la kita memartabatkan dunia blog kita ini, yeah2..ha2

Misz Nuriz said...

Iznie

he3..best ker??
xde benda pn..

Insyaallah la, klu ada rezeki n klu ada org sudi bagi gelaran tu..ha2

anyway, tq yea dear..
sokongan anda amat dihargai.(^_^)

Related Posts with Thumbnails