19 May 2010

Happy Birthday to ME..

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, syukur ku panjatkan ke hadrat Allah s.w.t kerana pada hari ini, tanggal 19 MEI 2010, aku masih lagi b'nyawa utk mengemudi kehidupan di dunia ini & masih lagi b'peluang menyambut ULANGTAHUN KELAHIRANKU yg ke-21..

Yea, hari ini genaplah 21 usia insan ini yang bernama tiewa ini.. Hmm, x de apa yg aku harapkan di usia ini melainkan sentiasa memohon p'lindungan & kerahmatan dari Nya dlm apa jua yg aku lakukan..

Mudah-mudahan juga, aku dikurniakan dgn kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur & diberi kesenangan dlm melayari kehidupan sbg hambaNya di dunia nan fana ini.. Amin..

Akhir kata, semoga usia 21 ini benar2 mematangkan diri ini ke arah kehidupan yg lebih baik!!!!!!



Ucapan utk diri-sendiri..


Pesanan Khidmat Masyarakat : thanks kepada rakan2 yg sudi wish kat diri ini sejak ari isnin ari tu lagi.. x kira la melalui sms ke fb ke fs ke n blogger ke, kalau ada, hik3.. yg penting, ingatan korang itu amat b'makna buatku.. percayalah, aku amat2 m'hargainya.. & kpd ex-roomate ku kat poli dulu, Wan Natasya Ateeqah, ni ha aku da sebut namamu ni, siap nama penuh ag.. (tu la, nk interframe sgt,ha3.. ) tq atas segala2nya... saya SAYANG kamu semua (^_^)

18 comments:

LyNn HaMzAh said...

happy 21st birthday...semoga panjang umur dan murah rezeki yer...

aku_tiewa said...

LyNn HaMzAh,

thanks..amin..
(^_^)

Shamrin Mat Janih said...

Selamat hari jadi. semoga pjg umur, murah rezeki, sihat selalu dan dpt mencapai apapun impian anda.

BalqisShafiqa said...

semoga panjang umur murah rezeki. :)
sukses selalu.

fikaryna said...

hepi besday..moga panjang umur..moga hidup dirahmati dan semoga beroleh kejayaan sll..

aku_tiewa said...

En Shamrin,

tq byk2..
amin..
doa2kanlah yg t'baik utk kita semua..(^_^)

aku_tiewa said...

BalqisShafiqa,

tq yea dear..
mudah2an begitu la..

take care..(^_^)

aku_tiewa said...

fikaryna

tq sis..
amin...
utk sis jgk..semoga sukses selalu...

take care..(^_^)

DDrfauziah said...

Salam singgah ukhwah dari Kak G. Ceria2kan hari anda. :)

Misi seminggu ini: Singgah2 memanjangkan silaturrahim & bertanya kabar. :)

Hmm, wat a wonderful co-incidence!
HAPPY 21ST BIRTHDAY TO YOU

kain_sari said...

salam..
hepi besday..;p
semoga ceria2 selalu..;p

shi3la said...

selamat hari lahir...moga sentiasa dibawah RahmatNya..

Salam kenal yer..rase mcm pestime singgah sini..nice blog here..

Azizul Luqman said...

yeahhh., makin lama makin tue...
hahahaha...
smoga panjang umo dan dimurahkan rezeki...
:)

Iznie said...

hepi burfday sis...

:)

semoga sntiasa dimurahkan rezeki... :)

semyum sokmo ek...

aku_tiewa said...

DDrfauziah

tq akak..
bagus2 m'punyai misi spt itu..hik3

laenkali rajin2 la dtg lagi yea..(^_^)

aku_tiewa said...

kain sari,

tq2.. yup..
doakan diri ini sntiasa ceria2 skmo
spt akak kain sari..he3

peace.. ;p

aku_tiewa said...

Shi3la,

tq2..salam kenal gak..
em, yea la kot..
sblm ni x penah nmpk pun..ha3
mcm la ley nampak..

anywy, tq singgah cni..

aku_tiewa said...

Azizul Luqman

yup..itu da lumrah..
tq for da wish..

amin.... ;p

aku_tiewa said...

iznie

tq2..
amin..

smoga kita sume sntiasa di dlm keredhaanNya yea..

Related Posts with Thumbnails