05 May 2010

Lagi2 gambo..

Ha3.. aku memang suka buat entry psl gambo.. kali nie, aku masih lagi maw jadikan gambo sbg main point utk entry aku.. hi3... nie la cara yg paling kedua sesuai bagi blogger yg ketandusan idea cam aku nie.. cara yg paling2 sesuai jawab tag tu kan.. so, yg ni bole dikatakan yg kedua la.. yg ketiga tu maybe video ke, print screen fb punye page ke n sebagainya.. ha3.. mcm taw2 je ada org wat camni..

K, la gambo kali ni b'temakan shopping bags.. moh le kita beronok-ronok melihat gambo ini.. hi3.. LAYANNNNNNNNN.. ZASSSSSSS!!!!!!



Merasa jugak la nak pegang pistol yea.. hi3

Eh2.. apsal tarik aku punya tali skipping ni??? ishk

Memang kejam betul la kalau bwk beg nie..

Awwwww.. sakitnya kena gigit!!!

Dashyat la lu.. bwk stereng sambil shopping tu.. maybe takut kena curi kot.. hi3

Hebat dia.. x jatuh air bwk camtu ek..

Tabung darah tu.. poie la m'derma kat dia..

Ishk, boleh tahan dia pegang kepala org..


Hulurkan tangan, ringankan beban..


Takut ke hapa tu..

Nie confirm takut t'lepas nie.. sbb tu pegang tengkuk..

Eh, pegang ke x tu???


Gi shopping ke gym ni.. 

Siap bole tukar personaliti lagi.. hik3

7 comments:

rizal jabai said...

mmg terbaik semua beg itu :-)

Misz Nuriz said...

Yea..

mmg t'baek wokkkk!!!!
ha3

min said...

nk beg neh...

Misz Nuriz said...

min,

nak ke??
amik je..hi2

pilih je yg mana satu b'kenan..

L.Lawlett said...

hah>> mana leh dapat beg2 tu ye?? nak jugak simpan wat collection .

NH said...

menarek3.
mesti kena carik.
leh bwk gi cls.
hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

sukenye n3 ni..nice beg2 dia..hehehe

Related Posts with Thumbnails