01 April 2010

April nie

Adoiii!!! bulan April da datang.. slmt bln april sume...he3... diam x diam + bising x bising, da masuk 1 April da ari ni yea.. em, bln baru n haruslah buat entry baru.. he3...



Cepat eh masa b'lalu.. mknanya otomatik la aku da keje kat cni selama 5 bln.. huh.. rasa cam smlm je baru masuk perkenalkan diri.. t'sipu2 malu, maklumlah org baru kan.. tp, sekarang ha, tgk.. da nk hampir setengah taun da aku keje.. cepat sungguh..



Nie la perasaan aku masuk keje ari ni..dgn penuh dedikasi & gumbiranya.. last kan, kena la semangat.. hi3

Bln April ni la jgk bln yg m'buzy'kan aku... yea la, 5hb ni aku da kena ada kat Perlis da utk pesta konvo.. huish, mcm2 perasaan ada.. hepi, suka, gembira, excited.. b'campur-baur.. sbb tu jd ntah hapa2 ckit nie..

Nie je tujuan utama sebenarnya.. tp tujuan2 yg x utama tu la lebih penting bg aku.. hu3

Actually, yg pling wat aku hepi x lain xbkn bole balik kgggggggg.. hahaha... negeri klate tempat tumpah air mataku sbb t'pksa b'pisah dgn ma gara2 kena merantau ke negeri orang.. hi3.. (sejak bila aku jadi anak manja nie???) musykil2



Semestinya, umahku di Machang itu sudah memanggil2 namaku n menantikan kepulanganku dgn penuh kasih-syg.. hua2

Bestnye... da tu, sbb konvo semata2, aku dpt cuti seminggu.. klu mcm ni la, ari2 konvo pn x pe kan..??? hi3

Hmm, p'jalanan masih pjg pas nie... dr Putrajaya, balik Klate, g perlis.. dr Perlis, balik Klate, g Putrajaya.. x ke pjg tu..


Dari Putrajaya..

Balik Machang dulu..


Pastu, baru gi PTSS Arau.. hu2



Anyway, doakan aku slmt sampai ke destinasi yg dituju yea.. n biarlah apa yg dirancang b'jln dgn lancar selancar2nya...


Owkehhh deh.. jumpa lagi lain hari... daaaaaa (mcm la nk blk ari ni).. aku nk keje lak nie.. ari last keje nie, kena la semangat ckit..huhu..


JOm, JOm, JOm, JOm, JOm balik kg.. Jom4.. kita balik kg.. he3..


Apa yang penting, kat atas nie haaaaa.... ;p
~Wassalam~

6 comments:

Anonymous said...

april foooolll~~!!!

+qasih nadira+ said...

selamat pulg ke kg n tahniah k bakal convo~

.::WaNiE::. said...

waaaa jauh jalannn
bebaikkkk

2R said...

perlis jiran negeri sy..kedah hehe..siggah le negeri sy ye ;p

Raji and Yeen said...

home is where ur heart belong
hohohoh
best dpt blek umah XD

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Selamat pergi dan pulang.. Heehee.. Jauh betul berjalan ye.. :)

Related Posts with Thumbnails