30 April 2010

Juz for fun..

Aku sekarang mmg malas sgt3 nk menulis.. x taw nape... maybe sbb xde idea kot.. kalau ikutkan, mmg la byk benda yg aku lalui dlm hidup sehari2 nie.. tp, mls la nak citer.. kalau citer pn, ada org dgr ke??ha3.. sama gak, kalau tulis pun, ada org nak baca ke??hik3.. ayat simpati n penuh emosi...

Mls eh nak melalut pjg2, so, aku nk selitkan gambo2 nie je.. gambo yg b'jaya aku m'copy paste dari fb member.. alah, bkn gambo diorang la, dont wori b hepi.. gambo juz for fun.. hoho.. gambo yg diedit oleh org.. let's see yea..


Dengan kata lain, KELUAR la...


Nie, paham2 sendiri la.. mls nak explain... he3


Hik3.. amacam?? no komen eh.. ni bkn aku wat.. so, korang nilailah sendiri.. mls aku nak cakap apa2.. bagi aku, benda nie bkn apa pun, sesaje je.. ala, hiburan.. wat isi masa lapang..

Ha, 1 ag, aku da dpt baca hati korang.. mesti ada someone yg m'kritik gambo nie kan.. cakap merosakkan bahasa la, ntah hapa2 la.. ha, mesti ada kan.. aku da agak dah.. he3.. hmm.. lantak la.. setiap individu ada penilaian dia masing2.. so, kalau ada org b'anggapan camtu, t'serahlah.. yg aku taw, kita nie kaya bahasa.. & apa yg penting, BAHASA JIWA BANGSA!!!! ~~lalalala~~


14 comments:

.::WaNiE::. said...

merosakkan bahasa??
takdek lah:P

kan dah tulis juz for fun

hikhikhik

deus X machina said...

keh keh
kawe dah tengok lamo dah pic ni

HonEyBuNNy said...

he3..nasib la ila faham skrg bahasa kelntn..huhu..dlu xpahe gok..uwawaw

MissNafa said...

huhu..kreatif2..
kadang2 pening gak nak bace kalau bahase kelantan nh ditranskip dalam bentuk tulisan. tapi kalau cakap 2 boleh la paham gak~

msrh's said...

hehe, tubik tu bahasa ape eh?
macam pernah dgr :D

aku_tiewa said...

sis wanie,

yup,
juz for fun..
kot2 la kan
ada org anggap camtu..hik3

aku_tiewa said...

deus X machina,

laaaa.. yo ko??
demo x oyak doh kawe..

kawe baru jah tgk..hik3

aku_tiewa said...

HoneyBunny,

hmm, nasib..
xpe, practice makes perfect kan??
ha3.. blaja ag ye...

aku_tiewa said...

MissNafa,

ye ke?
ok la tu..
jnji paham..

x kisah la tulisan ke lisan ke..kan??

aku_tiewa said...

mrsh's,

tubik tu bahasa kelate la dear..
sbb tu pernah dgr tu..he3

Iznie said...

heehe...demmo ni...creatifff beto....hehe

(tak reti cakap klate...tapi ske tiru2 dorang..hehe)

EDDY DY said...

boleh ker cam tu? x salah guna bahasa ker?

aku_tiewa said...

iznie
hehe.. iznie ckp lg kreatif..
ki3

aku_tiewa said...

eddy dy,
ala.. tajuk dia pun juz 4 fun..
hehehe...

Related Posts with Thumbnails