24 March 2010

Layan lagu lagi beb!!

Hahaha.. Jom kita layan lagu lagi.. Aku pun x taw nape minggu ni aku rajin bebenor m’update blog.. boleh dikatakan dlm 2 hari tu skali la aku wat entry baru.. jauh beza ngn dulu.. klu dulu, seminggu skali pn haram.. hmm, pelik2.. dah tu sejak 2 menjak ni, aku suka mengepos entry baru yg lebih santai, yg x m’bebankan pemikiran utk memikir.. contoh t’dekat cam entri ni la.. dlm aku dok melalut-lalut sampai 2,3 perenggan, hehe bkn melalut sgt pn juz bagi mukadimah je.. klu dlm karangan gak org pnggil p’dahuluan kan.. em, pas abis melalut tu, aku boh la sebutir 2 video <--- maaf p’jodoh bilangan nie xleh dicontohi yea.. gitu la lebih kurang..

Dan hari ini, aku dgn bangganya menyajikan korang dgn lagu hasil kekreatifan ntah sape ntah ubah lirik lagu nie.. aku pn x amik taw.. yg aku taw, aku suka dgr lagu ni sbb aku paham.. hohoho.. ada segelintir org x berapa suka lagu ni sbb diorang kata merosakkan lagu.. tp bg aku, xde la, kita kan kaya bahasa, apa slh nye kita wat sedikit perubahan.. ad p’baharuan gitu.. lagipun lagu ni bkn utk apa pn, juz hiburan je, isi masa2 lapang... tp tu la, lain org lain pndpt kan.. so apa nk dikata.. lagu nie da lama da.. bia aku cite la ckit psl lagu nie.. bg mukadimah ckit.. lagu ni tajuk dia... ah, aku pn x taw sebenarnya.. yg aku taw lagu nie versi asal dia adalah lagu Niat Hati Tak Nak Berpisah nyanyian Kump. Arrow.. wow, best lagu ni, tp versi Arrow la.. yg aku fokuskan kat korang ni lagu sama cam ni gak cuma versi dia je b’beza.. yg ni VERSI KELATE PUNYER.. hu2..


Dan aku diberi taw lagu ni dinyanyikan oleh Kump. Straw..???? ishk3.. agk x familiar la nama kump ni.. tp x kesah la janji lagu dia aku layan.. tp, dlm video ni ad wajah2 ahli kump dia.. pasni korang tgk la puas2 sbb apa??? Sbb video ni mmg ad muka diorang je, xde benda lain.. imej diooooooooorang je, x b’ubh2.. dok pegun c2.. ha, tgk puas2... hahaha.. amik ko!!! jgn mrh aku yea, bkn aku buat, aku juz copy je.. lalalala Rasanya da cukup kot melalut2 ni, so tunggu apa lagi geng, jom lepak2 layan lagu lagi... Meh kita karaoke sama2 meh.. aku da letak lirik dia kat bwh.. senang utk korang nynyi n paling penting ia mmg sesuai sgt2 utk korang yg nk belajar loghat kelate ni.. Silakan, jemput2... <---- aku ajk kuih daaaaaaa...hi3

video


Niat Hati Tak Nak Berpisah (Versi Kelate) - Kumpulan Straw

Demo ni ore tino, kawe ore jate
Demo kato suko panggil kawe abe
Demo ni ore tino, kawe ore jate
Kawe ingat sokmo ingat adik saye..

Bakpo gak weh
Kito gi tembo
Demo royak kasih ko ambo
Kawe ni gak weh tok tentu aroh
Mace dok cayo bule ceroh..
Kawe ni gak weh kelabu mato
Sapa hok kuning ingak ko meroh..

Berange kawe dok berange
Tido jenero make kenye
Dok sedar kasih hile
Tengoh jale..

Jahane habih jahane
Tane padi tumbuh lale
Demo hok ambo saye
Nyo ambik ko ore..

Bakpo gak weh..

Demo ni ore tino tokleh ambo harap
Mulut kato suko lari lesap perap
Demo ni ore tino
Kawe ore jate
Demo tak dok guno kawe tinggal sore..

Bakpo gak weh
Kito gi tembo
Demo royak kasih ko ambo
Kawe ni gak weh tok tentu aroh
Mace dok cayo bule ceroh
Kawe ni gak weh kelabu mato
Sapa hok kuning ingak ko meroh..

Berange kawe berange
Tido jenero make kenye
Dok sedar kasih hile
Tengoh jale..

Jahane habih jahane
Tane padi tumbuh lale
Demo hok ambo saye
Nyo ambik ko ore..

Bakpo gak weh
Demo ni ore tino
Kawe ore jate
Demo kato suko panggil kawe abe
Demo ni ore tino kawe ore jate
Demo tak dok guno kawe tinggal sore..


Related Posts with Thumbnails