08 March 2010

Ari konvoku akan m'jelma...

Assalamualaikum sume...hmm, actually skrg ni, aku berada dlm mood excited n hepi sgt2.. nk taw sbb apa??? bkn sbb nk kawin k! he3.. tp sbb aku da nk konvo...yahuuu!!! da lama aku nantikan saat ni taw.. dulu, ada jgk pihak poli ckp nk wat tarikh sekian2, tp malangnya, x jadi plak... Hanya Tuhan saja la yg taw, betapa hampa & kecewanya diri ini...huh.. ingatkan poli da lupa nk konvokan kami... yea la, tiba tang kami je, mula la x jadi la, itu la, ini la.. ayat merajuk la konon... tp x pe la, akhirnya poli da kotakan janjinya.. x kan la diorang t'gamak x nak konvokan kami kan... kalau dulu, kami masuk diraikan sekarang kami da keluar pun mesti la diraikan..kan?? bape byk kan daaaaa...huhu.. awal bln dpn tu... wah syok giler2 nih.. sgt2 semangat n excited da ni..hi3

Tak sabar rasanya nk pakai jubah cam gini...

Bkn apa, konvo bkn sebarang event beb.. n x semua org dpt merasai pengalaman konvo ni.. paling tdk pn, sorang sekali je dlm sejarah hidup dia... tu pun, klu dia rajin belajar or belajar tinggi la... n klu dia belajar lagi tinggi, mungkin akan merasai konvo utk ke berapa kalinya... kira untung sgt2 la org camni... sbb tu mak ayah pesan suruh belajar sungguh2... bak kata org kelate "ngaji molek2"... haha

Hmm, bila sebut psl konvo je, mesti t'bayang2 kat mata kita, kemeriahan n suasananye.. bayangkanlah perasaan mak n ayah kita bila melihat kita naik ke pentas menerima diploma or ijazah or apa2 je la... mesti t'haru giler2 diorang.. dlm suasana yg penuh formal.. dgn jubahnya, dgn bunganya lagi n paling istimewa bila dpt pingat anugerah ketua jabatan... waduh2, mmg syok bangat la.. x dpt digambarkan la perasaan saat tu nanti... dah la konvo kali ni dirasmikan oleh Raja Perempuan Perlis... hmm, sgt2 teruja la saya.. huhu



Ha, bunga ni elok sgt2 la kalau bg kat aku... nie bkn mintak, tp m'harap...he3

Paling best skali, jmpa member2 la..he3... lama giler x jumpa diorang ni.. rndunya.. walaupun kebanyakan drpd member aku kerja kat area2 KL n Putrajaya ni, tp nk jmpa batang hidung diorang pn jenuh taw... yea la, bila da keje, buzy je memanjang... so, time konvo ni la masa yg sesuai utk b'kumpul together-gether..he2.. bestnye dpt jumpa member2 lama.. t'ubatlah semua kerinduan di hati nie.. maklumlah, da b'jauhan ni, mula la rindu x sudah2.. tp kalau dlu, sumenye dok dpn mata ag, apatah nk rindu, nk tgk muka diorang pn muak..haha.. gelak dgn bangganya..huh

Anyway, semoga majlis yg dirancang akan b'jln dgn lancar selancar-lancarnya.. doakan aku b'jaya m'jejakkan kaki ke Negeri Perlis 5 April ni yea... setelah lama ku tinggalkan negeri tempat ku menimba ilmu itu...

PERLIS.... kau tunggu kedatanganku................!!!!!!

Aku tinggalkan korang dgn lagu yg mmg sesuai sgt2 dgn mood aku sekarang ni.. Layan la ek... mesti lepas ni korang akan t'ingat kisah2 lama n tetiba rindu kat member2 korang yg da lama x dgr kaba berita tu..hi3.. mcm taw2 je aku ni.. tunggu apa lagi, JOM KITA KARAOKE.. huhu.. dgn hepinya..=)

GRADUATION (FRIENDS FOREVER) BY VITAMIN C



No comments:

Related Posts with Thumbnails