29 September 2011

Salam Rindu..

Selamat pagi.. Alhamdulillah.. Pagi-pagi ni, berpeluang untuk update blog setelah berkurun lama tak update..

Hmm, takde citer menarik pun nak kongsi.. Cuma, rasa RINDU la kat korang.. hehe.. Lama bebenor kita tak beramah mesra yea.. Takpe, don't worry be hepi.. Jap lagi aku pegi wat lawatan kat blog korang.. Maklumlah, da lama tak blogwalking nie.. Orang bizi la katakan.. Ceeeeeee..

Apapun, aku doakan korang sihat-sihat sokmo la hari nie & hari-hari akan datang.. Dan semoga kehidupan kita sentiasa dirahmati Allah S.W.T hendaknya.. Insyaallah :)

11 comments:

ciNdhaDahniEa said...

terharunye ade org rendu kite... heee~

Misz Nuriz said...

ciNdhaDahniEa
hehe..terharu yea..

ILA HonEyBuNNy said...

miss u tooo.....
sama la....ila pun jrg2 dah update blog...

busy la...hehhehe

Misz Nuriz said...

Ila,
hehe.. tu la..
kekangan masa m'batasi segalanya.. :)

Cik Peanut said...

bloggging! heeee ;)

Belleza~ said...

mish u too!!! *hugs*

Misz Nuriz said...

cik peanut,
errrrr..hehe
slmt berblogging juger..

belleza,
hehe.. hugs kamu jgk.. :)

nur farahin binti sulaiman said...

semoga Allah S.W.T menrahmati hidup kamu juga..=)

sekamar rindu said...

saye pong rinduuuu..:)

Selipar Putus said...

miss you 2, 3, 4.. hikhik~
selipar pun doakan semoga nuriz sihat sokmo2! hihi

Misz Nuriz said...

nur farahin,
Amin.. mudah-mudahan.. :)

sekamar rindu,
hehe... rindu jgk yea.. :)

selipar putus,
hikhik..terharu..
amin..time kasih selipar.. :)

Related Posts with Thumbnails