23 May 2011

Nuff OoO Nuff

Huk3.. sungguh2 saya rasa t’haru.. setelah sekian lama nuff kesayangan sy x b’gerak2 & pegun kat situ je, kini dia kembali aktif…


Terima kasih nuff kerana tak melupakan saya.. walaupun selama 2 bulan sy menunggu awak b’gerak tetapi akhirnya penantian saya membuahkan hasil juga.. Nuff, sy suka lihat awak bergerak walaupun saya tdk la berharap sgt akan hasilnya, tapi bila awak b’gerak, sedikit sebanyak mood sy utk terus berblogging mekar b’kembang (cee ayat..)

Apapun, semoga awak terus bergerak la yea.. berilah peluang utk saya merasai rezeki hasil bisnes awk utk kedua kalinya…

Insyaallah…

Sekian, terima kasih... :)

5 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

ala..maera punye tak gerak pun.. T_T

HonEyBuNNy said...

betul tu...

kadang2 nuff ila bergerak semangat ja nak blogging...kalau dia xbergerak ila merajook xnak tgk nuff...hehe..

Srikandi Bonda said...

Bagus2. rezeki misz nuriz, moga lbh byk. hehe.. Yun tag misz nuriz kt sini..

http://diarihatimuslimah.blogspot.com/2011/05/cerita-kreatif-aku-bersama-ben-ashaari.html

misz nuriz said...

Khumaera,
hehe..sabo2..nanti gerak la tu..:)

Ila,
tu la psl..
bila dia gerak nie, hepi sgt2 rasa..hehe

Yun,
hehe..sempat lg dia tag...

♥MiZz-siHa♥ said...

kt nye pon ssh gak nak gerak..kdang2 tgk je la..

Related Posts with Thumbnails