15 October 2009

19 Mei menjelma lagi..

Ucapan utk diri aku sendiri,he3



Alhamdulillah, hari nie 19 Mei 2009 genaplah 20 tahun usia aku.. hmm, mungkin usia kematangan kot, maklumlah da angka 2 kat dpn, maknanya da abis la usia keanak-anakan...kekadang time sambut besday camni la baru kita sedar betapa cepat masa b'lalu.. saban taun, usia meningkat, dari 1 angka naik 2 angka kemudian naik 3 angka dan seterusnya sehinggalah kita dipanggil utk m'hadap Dia yg Maha Kuasa...

M'jelang ulangtahun kelahiran aku yg ke-20 nie, harapan pown besarlah yea.. Jauh di sudut hati aku nie, aku pikir 1 benda je skang, x lain x bukan, nak fokus kat aku punya final exam n nk cepat2 abis ngaji kat poli nie... lepas abis ngaji nie, fokus aku kat benda lain plak, pastinya utk capai cita2 la, capai matlamat hidup, nk jadi org yg b'jaya n b'mcm2 ag la impian yg ntah akn kesampaian atau x.. hanya masa sahaja yg dpt menentukannya..

Ha, di kesempatan ni, aku nk ucap jutaan terima kasih la kat member2 ku yg disayangi, kena sebut nama ker..? sebut la na,he3.. farah, miera, tasya, she, biela, meera, ida n sume la yg m'jayakan besday suprise kat aku tepat kul 12 mlm td... walaupun, x la suprise mana n x b'jalan seperti yg dirancang, tp da cukup la utk buat diriku t'haru..he3

tp, yg suprise kek tu, agk m'jadi la jgk..hmm, pandai ek korang...terima kasih bebanyak la yea.. aku akn ingat kenangan nie sampai bila2... Mungkin aku punya reaksi agak slumber ckit, ce... tp dlm hati aku nie, hanya Tuhan sajalah yg tahu betapa aku amat2 t'haru dgn pe yg korang buat n aku sgt2 m'hargainya... thanks yea my dear fren... biasala, org seni kan, mana minat tonjolkan perasaan scr t'surat..sumenya t'sirat... kan???

Mudah-mudahan, dlm usia yg semakin meningkat nie, aku dpt m'perbaiki diri aku m'jadi seorang insan yg lebih baik drpd sebelum ini n sentiasa b'muhasabah diri utk m'jadi hamba Allah yg muttaqin.. amin.......

Tadaaa...nie la kek yg da selamat aku hadam td...he3



No comments:

Related Posts with Thumbnails