02 February 2012

Izinkan aku kembali..

Assalamualaikum buat rakan-rakan bloggerku sekalian.. Seikhlas hati aku lafazkan, terima kasih kerana masih sudi  mengunjungi teratakku yang telah sekian lama sepi ini.. Terima kasih kerana masih tidak melupakan medan yang kujadikan tempat untuk meluahkan rasa.. Tapak untuk diri ini melakar tinta menitipkan bicara..  Lantas membiarkan “hati meluahkan isinya yang tersurat dan tersirat” seadanya..

Kini, aku akan kembali mewarnai dunia maya.. Yea, kembaliku dengan semangat dan keazaman baru! Yang pastinya matlamat ku hanya satu! Agar mereka mendapat sesuatu dari penulisanku.. Kerana aku sedar, setiap isi tulisanku adalah TANGGUNGJAWABKU! Dan aku akan dipertanggungjawabkan atas setiap apa yang aku tulis di akhirat kelak ! Sesungguhnya Ya Allah, aku tidak mahu tulisanku menjadi jalan membawa ku ke Neraka! Biarlah setiap tulisanku menjadi penyambung titianku ke Syurga.. Yang sentiasa diimpi-impikan oleh kaum manusia.. Insyaallah..

Apapun, semoga dipermudahkan semuanya.. Dan aku kini sedang berusaha membuang entri-entri lama yang bagi aku tidak perlu dipaparkan.. Insyaallah, akan dibereskan dalam masa terdekat ini.. :) Akhir kata, sebagai peringatan kepada kita semua terutama rakan-rakan blogger, tulislah sesuatu tulisan yang baik.. yang tidak mengaibkan sesiapa.. dan yang memberi khalayak pembaca ilmu yang berguna  serta pahala membacanya.. Insyallah, tulisan kita akan diredhaiNya.. Ingatlah, AMALAN KITA DI DUNIA INILAH YANG AKAN MENENTUKAN NASIB KITA DI AKHIRAT KELAK..

Semoga bermanfaat!  
  

4 comments:

damia said...

Insyaallah
Semoga tercapai ^^

Anak Wak Mail said...

I.ALlah,,selamat kembali..:)

Misz Nuriz said...

damia,
Insyaallah..
doa2kanlah.. :)

Misz Nuriz said...

Anak Wak Mail,
Insyaallah..
thanks.. :)

Related Posts with Thumbnails