22 October 2010

Bayangkanlah...



senyum je laa...

10 comments:

AngahSayang2314 said...

angah singgah sini jadi kawan jom kita tukar2 link jom

Panglima Muda said...

nak buang kemana orang orang tua tu ? Sebenonya dia orang sayangkan gaji yang meningkat setiap tahun dan perasaan mereka tak pernah merasa tua.. Rambut kasi hitam oiiiiiii

Fakhrur Razi berkata said...

erm ad baiknya pencen awal
dapat mereka merasa berehat jer

tapi kdg2 ad juga eloknya dipanjangkan pencen..
sebab xsemua orang yg berumur 60 tahun tu dah betul2 bole goyang kaki dirumah
nak2 kalau yg masih menangung anak2 yg masih bersekolah sume kan ;D

ayah aku juga sudah pencen walaupun mse tuh ak masih belajar lgik o.O

Lizzie Yasmin said...

tak payah tinggu sakang pun aku dah rasa aku orang paling muda dlm ofis nie.. huhuhu.. walaupun semua belum msuk umor 50...

Susah lar bdk fresher nk dapat kerja kalu golongan veteran nie nk dok lama... huhuhu

Misz Nuriz said...

angah,
thanks sudi singgah..
lenkali singgah la lg yea.. =)

Misz Nuriz said...

panglima,
ha3..xde la buang..
juz suruh rehat2 kat umah je..
buat pe la keje byk2..wat penat je..
kan3???

Misz Nuriz said...

fakhrur razi
hmm..elok tu mmg elok,
tp persoalannya, larat ke???
dgn usia sebegitu tmbh dgn beban keje ag..
baek bg kat org muda je la..

Misz Nuriz said...

lizzie
sama la kita..
sy pun org paling muda dlm opis..he3
em tu la..
sbb tu la ramai bdk2 muda menganggur
sbb xde peluang pekerjaan..

Mahfuzah Husna Zulkifli said...

Lawaklah gmbar tuh... marah btol nenek tu. hehe

Misz Nuriz said...

mahfuzah
hahaha..
tu la psl..
cian betul..

Related Posts with Thumbnails