06 October 2010

Entry tersirat, kalau paham baca..

He3.. biasa la kan, nama blog pun tersurat n tersirat.. kekadang ada benda yg kita boleh suratkan n t'kadang juga ada benda yg kita boleh siratkan.. begitulah.. hanya masa yg menentukan segala-galanya.. hmm, sebenarnya ari nie, takde apa yg nak diceritakan pun.. episod semalam masih belum b'akhir.. sejarah masih belum bisa terukir.. krn, kisah itu masih berlarutan sehingga ke hari ini.. tidak ada perbezaan.. tiada apa perubahan.. suasana masih sama.. masih seperti dulu..

Ah, susahnya hidup.. bila kesalahan tdk diperjelaskan.. bila suasana ceria dipalit kesuraman dgn tiba2.. apakah ini adil?? bilakah semua ini akan berakhir??? bingung aku dibuatnya!!

Ya Tuhanku, bantulah hambaMu ini.. berilah aku kekuatan.. Sesungguhnya, tiada apa yg sgt aku harapkan, melainkan rahmat kasihMu.. tuntunilah aku m'harungi perjalanan duniawi ini..

p/s : kadang2, kata2 juga tdk dapat m'tafsirkan makna yea.. hik3




4 comments:

Kuman Chaos said...

yang tak paham macam aku pun tumpang baca jugak la..
kuman "Pandai..." Entry

Misz Nuriz said...

Kuman,
hehehe..sila2..
xpe xkesah pun..ki3

HonEyBuNNy said...

cuba cari jalan penyelesaian..bawa berbincg apa yg tersuusuusrat dan tersiiiisarat itu..heheh...setiap pemasalhn itu pasti akn jln pnyelesaiannya...cara kita handle prob tu...

Misz Nuriz said...

ila,
nape tetiba jd camtu tu??he3
hmm, mmg la ada penyelesaian,
tp tu la..
insyaallah la..doa2kanlah =)

Related Posts with Thumbnails