10 October 2010

10.10.10

Lawa kan tarikh ari nie??? hmm, selalunye kalau tarikh lawa2 camni, org selalu wat something yg istimewa.. yg boleh mengingatkan mereka kembali kpd suatu kenangan yg indah & membahagiakan... cewah!! ala, macam majlis kawin tu... hmm, tp bg aku, tarikh lawa camni, harus dibuat entry baru.. ki3..

Ari ni ada 2 pasangan yg aku tau akan kawin.. First, angkasawan negara, DATUK DR.SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR & pasangannya DR.HARLINA yg majlisnya juga kalau x silap aku, akan ditayang di TV3 mlm ni.. Perkahwinan Kayangan ke apa ntah nama dia.. tgk la kalau nak taw.. pukul 9 mlm ni yea.. jgn lupa tu.. (promot2)

Gambar Dr. Sheikh Muszaphar & pasangannya semasa majlis pertunangan tempoh hari

n sorang lagi, bekas peserta program realiti IMAM MUDA yg jgk merupakan senior aku masa zaman sekolah dulu.. sapa lagi, kalau bkn ABE SYARA atau nama sebenarnya, Sharafuddin bin Suaut.. yea, Abe Syara akan menamatkan zaman bujangnya dgn gadis pilihan hatinya, NIK FARA WAHAYU, yg b'asal dari Machang Kelate yg juga merupakan kg aku..hi3.. So, sapa2 yg b'dekatan or b'jauhan yg rasa nak hadir memeriahkan majlis Abe Syara ni, boleh la b'buat demikian yea.. sbb semua dijemput hadir kata admin fb dia.. nak taw alamat lengkap, sila klik di sini ok!!!

B'seri-seri muka Abe Syara nie ha, maklumlah nak jadi raja sehari kan.. =)

Apapun, aku ingin mengambil kesempatan la kat cni utk mengucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU" kpd kedua2 pasangan ni khususnya n kpd semua yg akan b'gelar raja sehari pd hari ini.. semoga berbahagia sentiasa & ikatan yg dibina ini akan b'kekalan hingga ke akhir hayat.. amin.. =)


2 comments:

HonEyBuNNy said...

selamat pngantin baru dan sapa2 yg bertunang jugak kn....tarikh mmg cun...tunggu 11.11.11 lak..hahha

Misz Nuriz said...

ila,
a'a la..utk sume la, x kira tunang ke kawin ke couple ke..he3
tu la.. 11.11.11 & 12.12.12 masih menanti.. klu pjg umur la.. mudah2an =)

Related Posts with Thumbnails