02 November 2011

Salam November

Selamat Pagi! Lama tak update, alih-alih dah masuk bulan November yea.. Hmmm...

Pagi-pagi nie rasa macam nak makan benda-benda ni la.. sobs3

 Nasi Berlauk

 Cek Mek Molek

 Pulut Ikan Masin

 Nasi himpit

 Kuih Bom

 Pulut Kuning

 Lompat Tikam

Cekodok pisang

p/s : Laporrrrrrrrr..... nak balik kampung.. sob3

13 comments:

M.O said...

adoii ..
lapar lerrr tgok cekodok tu ..
nak sikit .. ^^

Misz Nuriz said...

M.O,
sy pun laporrr jgk nie..
tu gambo curi dari google..
silalah curi2 pandang je yea.. hehe

Warna Warni Kehidupan said...

tetiba lapar jugak huhuhu

Anak Wak Mail said...

ni mesti kes tak sabar nak balik kampung masa raya haji ni..hahaha!

Misz Nuriz said...

warna warni kehidupan,
lapor ke??jom lunch jom..hihi

Anak Wak Mail,
Bagus betul laaa.. macam taw2 je..hehe

ILA HonEyBuNNy said...

ila xpernah akan cek mek molek tu...dari kelantan kan...dengar org ckp ja..teringin nak makan..ehhehe

Misz Nuriz said...

Ila,
a'ah.. sedappppp..
cuba la rasa.. :)

Selipar Putus said...

amboi3.. kemain lagi ye mengidam..hehe. pulut ikan masin itu sangat ku teringin nak baham.. huhu ;p

fathiahRAIHANA said...

Wahh tgok saja pun dah lapaq nihhh, haha. nak cekodok pisang jugakk -,-

Misz Nuriz said...

selipar putus,
keh3..biasa laaa..
err, nak baham tu jgn lupa ajak eh.. :)

fathiahraihana,
hehe..lenkali xyah tgk time lapar, tgk time kenyang je.. meh la kita goreng sama2..

Afaf CyNofa said...

waa..mu neh wk ak meleleh air liur pg2 gini..huhuh

Asma Adila said...

sdpnyo lopat tike..liur molek sero

Misz Nuriz said...

afaf,
hehe.. buke mu joh la,
aku pun caro ko dok meleleh air liur jah tgk makanan2 nie..

sema,
dok sedap sajo x rok...
paling tdk pun, gi la cari kedai2 nu..hu3

Related Posts with Thumbnails