22 July 2011

Dari kejauhan...

Dari kejauhan aku berdoa
Semoga kehadiranmu kali ini bisa menebas dosa
Yang tumbuh meliar tidak terjaga
Yang menjalar setiap ketika
Dalam kehidupan aku seorang manusia

Dari kejauhan juga aku berdoa
Semoga kehadiranmu membawa penawar racun dunia
Yang seringkali merosakkan jiwa
Yang sentiasa membuatku alpa
Akan hakikatku sebagai hamba

Dan aku tidak akan pernah jemu berdoa
Semoga kehadiranmu nanti melakar sejuta makna
Dalam derai tawa
Meraikan keindahan yang dikau bawa
Dalam tangis hiba
Mensyukuri peluang bertemumu semula
Jua kedukaan meratapi dosa dan noda

Dari kejauhan aku meminta
Semoga doaku diterima…

4 comments:

Unknown said...

syahdu ayat hmmm

Misz Nuriz said...

Bro Ahmad,
syahdu ke??? hmm, takde laa.. biasa2 je...

Anonymous said...

yeay! akhirnya dapat dijejak ekekekekke

Misz Nuriz said...

sape ntah..

Related Posts with Thumbnails