17 September 2010

Dengarlah rintihan jiwaku.......

Assalamualaikum semua.. hmm, da lama x mengepos entry baru.. maklumlah baru pas raya kan.. kenalah raya sakan lu kan..

Sebenarnya, semakin hari semakin xde masa la utk aku menulis.. sbb tu la kebanyakan entry aku sekarang nie semakin memendek je jumlah perkataannya n semakin x de makna isi yg t'surat di dalamnya.. betul ke x b'makna??? ntah, aku pun x taw.. maybe boleh dianggap entry yg biasa2 je la, yg x beri manfaat kpd pembaca.. maybe la..

Jauh bebenor bezanya kalu nak dibandingkan dgn entry2 aku masa awal2 dulu.. maksud aku bkn sumenye b'makna tp sekurang2nya nampak la dia punye point yg nak disampaikan tu.. n kebanyakannya pjg2 sbb dulu aku nie jenis yg x reti tulis pendek2.. hehe.. Mana x nye, cikgu ajar, mengarang biarlah x kurang drpd 180 patah p'kataan.. ha, ambik ko!!

Tp tu dulu, zaman aku rajin menulis.. sekarang bkn x rajin, tp xde masa je.. maklumlah zaman da b'ubah.. rutin kehidupan pun b'ubah walaupun minat t'hadap bidang penulisan ni x 'ubah2.. dulu aku suka menulis sbb semua benda yg aku tulis tu kebanyakannya datang dari luahan isi hati aku.. n kadang2 aku campur ngan curahan idea yg datang melimpah2 bak air bah tatkala aku rajin nak menulis.. n diselang-seli la jgk dgn sesuatu yg aku lihat dari sudut pandangan aku, persepsi aku, kaca mata aku walaupun aku x pakai kaca mata.. hehe.. x lupa jgk, aku selitkan la ayat2 merapu n x berapa nak lawak tu utk perasa tambahan la kata org.. ayat b'seni lg b'bunga2 pun kdg2 aku masuk gak, cuma rantingnya je aku buang, takut lekat kan susah.. he3

Yea.. tulah hakikatnya.. setelah b'panjang2an merapu nie, aku nk habaq mai la point dia di sini.. x lain x bukan nk bagitau yg aku ni t'amat2 tdk ada masa atau nama lain dia sibuk yea.. sehingga x sempat nak memikirkan or m'hasilkan sesuatu tulisan yg b'kualiti & m'beri manfaat kpd pembaca.. aku x sempat nk wat tu sume sekarang... i'm sorry ok!! Insyaallah bila tiba waktunya, akan ada jua buah tangan dariku... apapun, diharap korang terus stay tuned.. eh bkn tv nie, teruskan mengunjungi blog yg x seberapa ini... hehe

So, harap korang mengerti yea.. hik3.. THANKS ^_^




8 comments:

Fakhrur Razi berkata said...

huhu kalau xde point skalipun
dapat membaca blog yg ad tulisan pun dh best xD
owh bler ad mase nnti gatal2kanlarh tgn menghapdate yer~
huahua

aku_tiewa said...

fakhrur razi

hehe.. sbb ada tulisan la yg boleh baca tu..kan3..
insyaallah.. doa2kanlah tgn ni gatal..kikiki

HonEyBuNNy said...

salam...sama la ila pun...rasa mcm entry2 skrg dah xberkualiti n bermkna....nak publish pun rasa xsyok...yala...biasa2 ja...heheh..xpa..jnji hupdate kn kn kn...ngeh3

pawaka19 said...

takpelah tiewa..dalam adat berkawan ni ..kita kene beri nasihat dan bagi contoh yang baik kepada kawan2.itulah yg kita kene pegang

New Entry "Cari Kerja Pakai 'Cable' , wajarkah? "

hamzah ian said...

alahai...

aku_tiewa said...

ila

em..yg penting update n blog jalan ye x??
hehehe

aku_tiewa said...

pawaka19

yea..betul tu..
pegangan tu mesti ada..
& berusaha utk laksanakannya..

aku_tiewa said...

hamzah ian

hehe..alahai, apalah nasib..

Related Posts with Thumbnails