07 April 2011

Penangan Hantu Kak Limah

Kak Limah mesti suke teman buat entry nie kan, keh3.. Maklumle, Kak Limah kan femes.. Ari-ari ade org sebut nama die.. Apatah lagi sejak Usop Wilcha glamor di pentas ABPBH tempoh hari.. Nama Kak Limah pun sedikit-sebanyak org sebut juge.. Mesti bangga Kak Limah kan.. Tumpang glemer la Kak Limah sbb Usop yea.. Bagus bebenor si Usop nie..

Tu baru citer pasal Usop kat ABP, x citer pasal Kak Limah & kawan2 kat fb lagi.. Uish, meriah bebenor.. Kalau bisa aku cerita'in, pasti kalian tidak akan percaya punye la.. haha

Teman idok le nak citer panjang2.. teman pun naik malas juge.. kome layan je la yea.. Motif nye teman nak bagitaw, Kak Limah punye pasal, macam2 page da muncul kat fb.. Ni baru sebahagian, byk lagi sebenarnya.. Kome carik la sendiri.. Ni je yg termampu teman kongsikan kat kome.. yea..


















4 comments:

Anonymous said...

dasyat betul la filem mamat khalid ni..
da jadi fenomena da skrg.. ishk3

Misz Nuriz said...

anoymous,
tu la..
fenomena betul la..

~Chocolate Strawberry~ said...

dasyat ek...mmg meletop abiz ar filem nie....huhu......

misz nuriz said...

chocolate strawberry,
a'a...mmg meletup abis la..
siap t'bakar ag..
haha~

Related Posts with Thumbnails