27 August 2010

Anda cari umah sewa???

Assalamualaikum semua.. em, ni ada iklan sikit nie.. khas utk sapa2 yg memerlukan rumah sewa yea.. ni, member aku punya member ada nak sewakan rumah dia kpd sesape yg b'minat.. rumah ni kat SUNGAI PETANI, KEDAH atau nama pendeknya SP..hehe.. Rumahnye ok.. x percaya??? tgk gambo kat bwh nie ha.. ada la beberapa keping gambo dia bg..




So, macam tu la.. klu nak puas hati, better tgk sendiri la kan.. apa2 pun, klu korang b'minat n nak taw lebih lanjut, call je diorang nie, En Kama or Pn.Sofea di talian 0194411002 / 0194511005... OK!!!! sapa cepat dia dapat!!!!!

Sekian, terima kasih... (^_^)


3 comments:

dhamirah asilah said...

cantik nyer rumah sewa ni...heee

aku_tiewa said...

dhamirah,

mmg cantik pun..
b'minat ke??
call je..(^_^)

daushahirah said...

eya kol jew...
x ade mslh.... hahahahha

Related Posts with Thumbnails