15 October 2009

Ku tinggalkan dirimu utk seketika..

Hari ni da masuk tanggal 26 April 2009..hmm, maknanya lagi 3 minggu la aku nk final exam..aduhai, sungguh cepat masa b'lalu..


So, sekarang kena concentrate kat study la..blog pown t'paksa la ditinggalkan yea..utk sementara je..jgn sdey2 yea...


Maafkan daku wahai blogku yg t'cinta..
krn akan meninggalkanmu buat seketika..
ku mohon, jgn b'sedih, jgn b'duka..
jadilah dirimu yg sebagaimana biasa..
yg sentiasa ceria setiap masa..

pintaku padamu wahai blogku yg t'cinta..
berilah aku secalit tika..
utk concentrate kat aku punyer kerja..
utk study sestudy-studynya..
utk ready m'hadapi periksa..
agr aku dpt tamatkan pengajian dgn jayanya..
agr aku dpt m'gapai cita2..
agr aku m'jadi insan yg b'jaya..

berilah aku kesempatan itu..
di saat2 yg makin b'sisa ini..
biarlah peluang itu m'jadi milik aku..
sebelum ia b'lalu pergi..
meninggalkan aku yg kecundang ini...

dgn harapan yg m'gunung tinggi..
ku mohon padamu wahai blogku yg dikasihi..
relakanlah aku meninggalkanmu b'mula esok hari..
walau perasaan sedih menyelubungi sanubari..
usahlah dikau sesali lagi..
apa yg penting, ikhlaskanlah hati..
mengiringi pemergianku demi impian nan suci...

kuharap kita kan b’jumpa lagi..
tatkala final exam da selamat ku tempuhi..
mudah-mudahan aku dapat m’hadapi..
b’bekalkan pengorbanan yg dikau beri..
& bekalan ilmu yg telah ku study..
diiringi doa ke hadrat Ilahi..
Insyaallah kejayaan akan b’samaku nanti..


akhir bicaraku kpd mu wahai blogku yg disayangi..
doakan aku b'jaya yea..
dan biarlah p’pisahan kita tdk b’noktah di sini..
diharap p’temuan dgnmu selepas ini..
lebih b’harga & b’makna lagi..
krn aku da abis study..
aku da tamat ngaji..
tp, resultnya ..?
kita lihatlah nanti yea..
mintak2 seperti yg diingini & dihajati..
Insyaallah...
Adios..

Wassalam..

No comments:

Related Posts with Thumbnails