15 October 2009

Bakpo??

Ari nie nk stat perah otak lak la..hajatnya, target aku minggu nie nk study utk 4 subjek yg akn aku hadapi minggu depan..byk wo...note taking, translation, document production n personality grooming...sume subjek yg x leh dipandang remeh blako...ntah la hajat aku ni kesampaian ke x..mintak2 la m'jadi yea...

lambatnye nk abis final...rase x sabar2 nk tinggal ptss nie, nk balik umah, nk tdo sepuas2nya...bestnyer....tp nk buleh ko best tu la, aku kena hadapi 4 paper nie dulu...

aduhai, nape la hidup ini amat merumitkan....????Bakpo?kenapa?awat?why?

Dari kemarin ag aku dok tgk org laen usung beg..
pelik gak aku..
sbb setahu aku, minggu nie bkn minggu penyingkiran..
tp nape diorang usung beg...?
bkn setakat beg la, baldi pown g usung jgk..
x ke pelik tu..?
b'wajah sugul lak tu..
so, aku pown wat la kesimpulan
maybe sbb sukarela kot
meninggalkan akademi poli
tnp m'butuhkan undian simpati..

aduh la....
mcm2 perasaan b'main di fikiran aku loni
yg menguasai carta
x lain x bkn perasaan rungsing ko exam nie
nk wat guano eh..?

Serabut eh raso..

No comments:

Related Posts with Thumbnails