15 October 2009

Kini Bebas...

Kini bebas.......hmm, time ni la lagu Camelia tu amat2 b'guna utk diaplikasikan dlm aku punyer condition skang nie... alhamdulillah, tepat jam 10.15 pg td, aku da b'jaya m'jawab paper last final exam bg sem ini...syukur sgt2, akhirnya masa yg ku tunggu2 da tiba... saat nie la yg sgt2 aku inginkan... saat mengecapi kebebasan yg tiada sempadan..

Tp, jgn hepi dulu, sbb ari isnin nie aku ada interview ngan SPA... hai, masalah lg.. bile la aku nk sebebas-bebasnya seperti sang camar di angkasa yg terbang bebas tanpa sebarang halangan... maafkan aku camar, krn aku x bisa m'jadi sepertimu, yg bangga melebarkan sayap di atas sana..maafkan aku laut, krn aku juga x bisa m'jadi sepertimu, yg sentiasa tenang mengalunkan alunan ombak yg m'damaikan... maafkan aku.. aku hanyalah seorang insan yg kerdil, yg menapak di pementasan yg sementara.. yg penuh kekurangan.. yg penuh kelemahan & yg x bisa memancarkan kegembiraan jua x bisa memainkan rentak kehidupan...


Akulah insan itu.... Insan yg mendambakan kebebasan, tp sayangnya, kebebasanku hanyalah sementara.. kebebasanku diragut oleh masa... & kebebasan itu bkn milikku selamanya...


No comments:

Related Posts with Thumbnails