01 January 2013

Selamat Datang 2013!

1 Januari 2013 membuka tirai hari ini membawa lembaran cerita-cerita baru dalam kehidupan kita  setelah genap 365 hari telah kita lalui di tahun 2012..

Selamat datang 2013! Dan selamat tinggal jua 2012! 

Sememangnya, ketibaan tahun baru ini langsung tidak bermakna andai kehidupan kita tetap di tahap yang sama.. Tiada apa-apa perubahan.. Tiada apa-apa kemajuan.. Berazamlah untuk berubah ke arah kebaikan.. Dan berusahalah untuk melaksananya serta iringlah dengan untaian doa.. Insyaallah, kehidupan kita tidak akan sia-sia..

Di tahun baru ini, tiada apa yang aku harapkan melainkan berdoa dan terus berdoa agar dipanjangkan usia dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk aku terus mengatur langkah meniti hari-hari mendatang.. Hari-hari yang aku sendiri tidak pasti apa yang akan terjadi.. Hari-hari yang masih misteri.. Yang masih kabur haluannya.. Namun, kehidupan harus diteruskan walau apa jua rintangan yang menghalang.. Yea, jalanilah kehidupan yang penuh cabaran ini dengan penuh ketabahan..!

Jauh di sudut hati ini berdoa, "semoga ketibaan 2013 ini memberi 1001 makna dan menjanjikan sesuatu yang jauh lebih baik dari sebelum ini..."Mudah-mudahan.. Akhir kata, SELAMAT TAHUN BARU 2013!


2 comments:

Belleza~ said...

Assalamualaikum
waahhh lama tak dtg sini
apa kabar tiewa?
selamat tahun baru jugak!! :)

FR said...

salam tahun baru misnuriz. moga segalanya lebih baik untk kita tahun ni :)

Related Posts with Thumbnails